Jedna z nejúspěšnějších českých skupin Chinaski vydá na jaře nové album. Nahrávku, která vzniká v několika studiích na různých místech světa, předznamenává singl Není nám do pláče, kterou exkluzivně jako první u nás přineslo svým poscluchačům Hitrádio City. „Promítli jsme do něj naše zkušenosti čtyřicátníků. Že některé věci nejsou jako ve dvaceti, ale že se i dál máme skvěle. O tom to celé je, “ říká frontman kapely Michal Malátný a dodává, že písnička, ve které cituje největší kapelové hity, dá název i celému albu.
Zároveň Chinaski spouštějí předprodej podzimního turné. To začne 24. října v Ostravě a skončí 16. listopadu v pražské O2 areně. Mezitím postupně dorazí i do Brna, Hradce Králové, Českých Budějovic, Zlína, Jihlavy a Liberce. Vstupenky jsou už teď k mání v síti TicketLIVE. Kapela už na podzim avizovala, že do té doby nebude koncertovat a nevystoupí ani na letních festivalech.
PLÁN TURNÉ:
24.10.
Ostrava | OSTRAVAR ARÉNA
26.10.
Zlín | PSG aréna
28.10.
Hradec Králové | FORTUNA aréna
7.11.
Brno | DRFG aréna
9.11.
Jihlava | Horácký zimní stadión
11.11.
České Budějovice | Budvar aréna
14.11.
Liberec | Home Credit Arena
16.11.
Praha | O2 arena
Souhlas s cookies přináší výhody plného využití vašeho webu
Soubory cookies nám pomáhají lépe porozumět vašim preferencím a přizpůsobit náš obsah vašim potřebám. Ale nebojte se, naše cookies jsou přátelské a bezpečné!
K jejich použití potřebujeme váš souhlas.
Co jsou cookies a proč je používáme
Cookies jsou malé datové soubory, které pomáhají webu správně fungovat a vám zpříjemňují jeho prohlížení. Stránky, které otevřete, ukládají cookies do vašeho prohlížeče a zapamatují si informace, které využijí při vaší příští návštěvě.
Vyberte úroveň cookies, kterou chcete povolit
Technické cookies
Nutné cookies pomáhají, aby byla webová stránka použitelná tak, že umožní základní funkce jako navigace stránky a přístup k zabezpečeným sekcím webové stránky. Webová stránka nemůže správně fungovat bez těchto cookies.
Analytické cookies nám řeknou, jaké stránky jsou nejnavštěvovanější, jak se lidé na web dostanou (například z výsledků vyhledávání, z odkazů na jiných stránkách apod.), na co klikají, jak dlouho zůstávají apod. Díky tomu víme, co funguje a co naopak máme zlepšit. Jinými slovy, když máte zapnuté analytické cookies, pomáháte nám web dál vylepšovat.